8 Temmuz 2024 Pazartesi

Öyle bir zaman gelir ki, ölüm bile ölmeyi unutur

Ozan'in cok sevdigi Kurtlar Vadisi, pardon Deliyürek repligi gibi oldu ama olan bu.

Okan Stuttgart'a yerlesti, bir dönercisi bir imbissi var. Union Kayseri Sportverein'da Kassenhalter. Allah yolunu acik etsin.

El Yezidi Birlesik Arap Emirliklerinde Arapca Diksiyon Kursu acti. Allah ve Seyhimiz onun da yolunu acik etsin

Seckin Türkiye'de Internetin Baskani oldu. Onun yolunu Shareholderlari acik etsin.

Ozan daha bu seneye kadar okuyordu. Kariyerine iyi bir baslangic dileriz.

Müdürüm Amerika'da Internetin Baskani oldu, onun yolu zaten acik.

Ali Ha Rep'ci oldu, su an dünya turunda. Onun yolu yol degil.

Aydin Artur'a muhtar oldu, onun yolunu da Reis'im acik etsin. 

Memduh Tunali'da esnaf oldu. Cankaya Belediyesi onun yolunu acik etsin.

Ben Münih'te Wettbüro isine girdim BWIN yolumu acik etsin.

4 Eylül 2011 Pazar

blog guncellenmeyeli f1'deki bazi yenilikler

vettel diye yeni bir pilot cikmis, alman galiba.

schumacher diye de bir pilot var ama basarisiz, o da alman.

23 Ocak 2010 Cumartesi

Şumi

İbne Mikail Şumaher allahuekber.

8 Haziran 2009 Pazartesi

Motorsporlari Ahalisi Nerede

HAni benim icin F1 bitti, blog ahalisine ne oluyor? Benim konjonktürü okumami bel altindan yorumlarla savusturmaya calisan Yezidi Ekber bey Türkiye Grand Prix'i ile ilgili 1 satir yazamadi mi? Dahi analist Ali Ha dengelerin alt üst oldugu bu sezonu nasil yorumluyor? Reykarti Galatasaray'a getiren isim olan Aydin bu konuda neden sessiz?

Sonra tabi tassak gecer Alonso seyirci sayisi ile...

3 Mayıs 2009 Pazar

Uzaktan komandolu F1

Eglenceli bi filmcik/reklam yapmislar.

21 Nisan 2009 Salı

Benim icin de Formula 1 bitmistir

Konjonktur'e baktigimizda, karbondiyoksit kusan pahali arabalarin yaristigi Formula 1'in reklam almasi zor gozukuyor. Bence acilen %50 hibrid motorlara gecilmeli.

Motorsporlari ses verin.....

Formula 1 yarislari baslayip, tum hiziyla devam ederken herhangi birimizin buraya bir post bile yapmayisi beni oldukca uzdu. Nerede bizim ruhumuz, nerede sampiyon yanlamacilar, debriyaj yakanlar??

Formula 1'de hersey birbirine girmisken nedendir bu sessizlik?

Birileri yazsin buraya son durumu, neden Ferrari'lerin 1 puan bile alamadigini... Su an puan alamayan 2 takim var, Ferrari ve Force India. Fillian takiminin bile 3.5 puani var beyler.

5 Şubat 2009 Perşembe

2009 F1





Güzelim F1 arabalarını çirkinleştiren zihniyetin içine edeyim. Özellikle arka kanatlar feci. Tek tesellim bu yeni tasarım kurallarının söyledikleri gibi yarışlardaki geçişleri arttırır.

Umarım bu mesajım uyuyan bir dev olan motorsiporları blogunu tekrar ayağa kaldırır.

Saygılar...

14 Eylül 2007 Cuma

F1'in yüz karasi McLaren Mercedes

100 milyon ceza, silinen puanlar... Bence bundan da kotusu yuzlerine yapisan kapkara leke!

11 Temmuz 2007 Çarşamba

Albers kovuldu



F1'in en kazma şöförlerinden Albers sponsorunun parayı ödemediği içün kovulmuş. Ben olsam bu mallığı yaptığı an atardım ama olsun. Aynı mallığı Ingiltere'de Hamilton'da yapıyordu son anda durdu.

Saygılar.